4/5 - (1 امتیاز)

آشنایی با پد قهوه

محفظه‌ی سرو تکی قهوه ، روشی برای تهیه قهوه است که تنها یک فنجان قهوه تولید می‌کند. این محفظه ها به چندین شکل وجود دارند که پد یکی از این اشکال هست . البته انواع کپسول قهوه از جمله کپسول‌های نسپرسو و دولچه گوستو نیز جزو همین دسته می‌باشد .

پد قهوه ( Coffee Pod )

پد قهوه شبیه به چای کیسه‌ای است که حاوی قهوه آسیاب شده و آماده شده برای تهیه اسپرسو می‌باشد که داخل بسته یا فیلتری کاغذی مهر و موم شده است . انواع مختلفی از پد قهوه وجود دارد که نسبت به اسپرسوسازها و دستگاه‌های دیگر متفاوت هستند . پدهای نرم ، سخت و… امروزه داخل بازار به وفور یافت می‌شوند.
آشنایی با پد قهوه
مزیت های پدهای نرم و سخت

اگر به دنبال تهیه یک فنجان قهوه دمی سنتی هستید ، پد نرم بهترین گزینه برای شماست. این پدها در مقایسه با سایر پدها انحلال بهتر ، دور ریز کمتر و رایحه‌ی بیشتری دارند. معمولا پدها درون فویلی بسته بندی می‌شوند تا حفظ رایحه و تازگی قهوه به حداکثر برسد . هیچ جنس پلاستیکی دور ریز در ساخت این پدها استفاده نشده است .

آشنایی با پد قهوه

برای سهولت در عمل تهیه قهوه از پدها استفاده می‌شود. با استفاده از پد دیگر نیازی به آسیاب ، تمپ و اندازه گیری قهوه نیست و باعث می‌شود کار بسیار تمیز و سریع انجام شود . استفاده از دستگاه‌های مخصوص پد قهوه برای خانه ، هتل و دفاتر بسیار مناسب است. برندهای متفاوتی از پد قهوه در بازار موجود است که به تولید قهوه‌ای با رایحه فراوان معروف هستند.

پدهای نرم برای تهیه قهوه‌ای بدون اعمال فشار تولید شده‌اند و معمولا اندازه‌ای حدود ۵۵ میلی‌متر دارند و حاوی ۸٫۵ تا ۱۲ گرم پودر قهوه می‌باشند.

پدهای سخت برای تهیه قهوه به روش تحت فشار یا اسپرسو تولید شده‌اند و به راحتی داخل پورتافیلتر قرار گرفته و ثابت می‌شوند . این پدها معمولا دارای قطری به اندازه‌ی ۴۴ میلی‌متر دارند و حاوی ۷ گرم پودر قهوه مخصوص اسپرسو هستند.

منبع:قهوه ایلیا

آشنایی با پد قهوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *