4/5 - (1 امتیاز)

تعمیرات قهوه ساز های خانگی

تعمیرات قهوه ساز بسیاری از دوستداران قهوه ترجیح می‌دهند که یک قهوه ساز خوب در خانه داشته باشند

تا هر وقت اراده کردند یک قهوه داغ میل کنند. انتخاب یک قهوه‌ساز خوب با توجه به ویژگی و

امکاناتی که دارد می‌تواند کمی دشوار باشد.

برای تعمیرات انواع قهوه ساز با ۰۹۱۲۰۸۹۷۵۰۵ تماس حاصل بفرمایید

تعمیرات قهوه ساز

بطور متوسط روزانه ۲٫۲۵ میلیارد فنجان قهوه در جهان مصرف می‌شود! برند استارباکس (Starbucks) بعنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای قهوه در جهان سالانه در حدود ۴ میلیارد فنجان قهوه به فروش می‌رساند که خود عددی بزرگ برای یک فروشگاه محسوب میشود.

شهرت کیفیت قهوه‌های استارباکس بسیار بالاست اما متاسفانه ما در ایران به استارباکس دسترسی نداریم و به همین دلیل اگر میخواهیم از خوردن یک قهوه باکیفیت لذت ببریم ابتدا باید به فکر خرید دستگاه قهوه ساز یا اسپرسوساز با کیفیت برای خودمان باشیم.

در مطلب سعی می‌کنیم نکات لازم که در هنگام خرید دستگاه قهوه ساز لازم است مورد توجه قرار گیرد و همچنین تفاوت انواع دستگاه قهوه ساز با اسپرسو ساز را برای شما شرح دهیم. در پایان این مطلب، شما تصویر جامعی از آن قهوه‌سازهای که برای شما مناسب به نظر می‌رسد را به دست می‌آورید.

انواع اسپرسو ساز خانگی

سه مدل از پرفروش ترین دستگاه های قهوه ساز در بازار
اسپرسوساز مباشی
MEBASHI اسپرسوساز مباشی
قهوه‌ ساز فلر
قهوه‌ ساز فلر مدل CMT 90
قهوه جوش بیالتی
قهوه جوش بیالتی مدل موکا اکسپرس

شما می‌توانید به جای بخشی از هزینه‌هایی که بابت خرید قهوه‌هایی گران قیمت که در کافه‌های مختلف پرداخت می‌کنید ا دستگاه‌های قهوه‌‌سازاستفاده کنید، این موضوع باعث می‌شود تا شما یک بار برای خرید یک قهوه ساز خوب هزینه کنید اما هر وقت در خانه میل‌تان کشید قهوه تازه دم و مرغوب دم کنید.

در این مقاله انواع قهوه سازها را بر اساس نحوه عملکرد آنها بررسی می‌کنیم. در کل، امروزه ۴ نوع دستگاه قهوه‌ساز در بازار وجود دارد:
دستگاه قهوه‌ ساز سنتی یا قهوه‌ ساز فیلتر‌دار

این دستگاه ها محبوبترین قهوه‌ سازها به چند دلیل هستند. قهوه‌ ساز‌های سنتی امكان تهیه مقدار زیادی كافه را فراهم می كنند. این نوع دستگاه‌ها مجهز به یک مخزن آب هستند، که با اتصال به پایه دستگاه، گرم می شوند. پس از گرم شدن، آب به قسمت بالای دستگاه هدایت می شود تا از صافی که حاوی قالب است عبور کند.

این فرآیند باعث می شود بسته به کیفیت قهوه، نوشیدنی با طعم مطلوبی به دست بیاید. با این حال، افراد خبره از خرید این مدلها جلوگیری می کنند، زیرا این اتفاق می افتد که فیلتر به طعم نوشیدنی تولید شده آسیب برساند.

تعمیرات اسپرسو ساز خانگی

علی رغم این قضیه، قهوه‌ سازهای سنتی هنوز هم بسیار محبوب هستند. این مدل برای خانواده های بزرگ مناسب هستند. زیرا قابلیت تولید قهوه تا حداکثر ۱۲ فنجان در یک بار مصرف را فراهم می‌کنند.
مزایا

کاربردی
قابلیت تهیه مقدار قهوه زیاد در هر بار استفاده
انتخاب وسیع از انواع دانه‌های قهوه

معایب

طعم تغیر‌یافته قهوه به دلیل فیلتر
فیلترها گاهی بی کیفیت هستند
مدت زمان آماده سازی طولانی (۴ تا ۶ دقیقه)

تعمیرات قهوه ساز خانگی و صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *