4.3/5 - (13 امتیاز)

مینی اسپرسو

قهوه خروجی مینی پرسو شما را شگفت زده می‌کند ، کرما عالی ، ماندگاری بالای کرما و غلظت بالای اسپرسو از ویژگیهای قهوه خروجی این دستگاه است . تکنولوژی استفاده شده در پمپ دستگاه سیستم اثبات شده ماشینهای قهوه ساز است که به سیستم دستی در مینی پرسو تغییر پیدا کرده است.

همچنین طراحی داخلی دستگاه به گونه ای است که فاصله بین مخزن آب و محل قهوه ، کمترین میزان ممکن در نظر گرفته شده است تا از کاهش دمای آب جوش جلوگیری شود . مینی پرسو در دمای محیط ( ۲۵ درجه سانتیگراد ) یک اسپرسو با دمای ۶۷ درجه سانتیگراد با یک کرما عالی در روی فنجان برای شما فراهم میکند.

نانوپرسو

فقط آب داغ و دانه های قهوه آسیاب شده را اضافه کنید، پمپ کنید و یک اسپرسوی خوشمزه بریزید. ایده آل برای پیاده روی، کمپینگ، در جاده یا دفتر بصورت دستی، بدون باتری، بدون برق با طراحی مدرن براق و عملکرد بصری قادر به تهیه اسپرسو با کیفیت است.

مشخصات مینی اسپرسو واکاکو

ابعاد محصول
۱۸۰x60x60 سانتی‌متر
وزن محصول
۳۶۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک
جنس در
پلاستیک
ویژگی فیلتر
فیلتر داخلی
سایر توضیحات
اقلام همراه :پیمانه-فنجان-کاور محافظ
-مینی‌پرسو امکان گرم کردن آب را ندارد و لازم است مخزن آن با آب گرم پر شود.
-ابعاد مناسب
-وزن کم
-کارایی بدون نیاز به برق
-آماده سازی در زمان اندک
-کیفیت بالای ساخت
-طراحی منحصر بفرد

مینی پرسو

تفاوت مینی اسپرسو و نانو اسپرسو

با اینکه نانوپرسو کوچکتر از مینی پرسو می باشد اما مخزن آب آن بیشتر شده است. مخرن آبی به اندازه ۸۰ میلی لیتر. افزایش مخزن آب این امکان را به ما می دهد که ۲ شات اسپرسو آماده کنیم.

فشار بار هر دو اسپرسو ساز با فشار بار اسپرسو ساز های خانگی برابر است؛ اما فشار بار مینی پرسو ۱۶ بار است و فشار بار نانوپرسو ۱۸ بار. این به این معناست که در نانوپرسو به فشار دست کمتری برای پمپ کردن نیاز داریم.

تمیز کردن دستگاه

هر دو دستگاه نیاز به شست و شو ندارند. بلکه باید آنها را با استفاده از یک فرچه نرم یا یک دستمال تمیز، پاک کرد. حال تمیز کردن نانوپرسو از تمیز کردن مینی پرسو راحت تر می باشد. زیرا این دستگاه قابلیت جدا شدن قطعات از هم را دارد و میتوان با فرچه به راحتی آن را تمیز کرد.

اندازه و وزن

با اینکه مینی پرسو یک قهوه ساز سبک و کوچک می باشد، اما باز واکاکو وزن مینی پرسو را کم کرده و از ارتفاع آن هم کاسته. ارتفاع مینی پرسو ۱۷٫۵ با وزن ۳۶۰ است و نانوپرسو دارای ارتفاع ۱۵٫۵ با وزن ۳۳۶ می باشد.

مینی اسپرسو چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *