3/5 - (1 امتیاز)

برای چه قهوه ی تازه:

چرا از قهوه تازه استفاده کنیم؟! برای شروع مطالعه این مطلب، ابتدا با قهوه تازه آشنا شوید. همانطور که مطالعه کردید قهوه ها به دو حالت بسته بندی و قهوه تازه عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به قهوه های بسته بندی نمی توان قهوه تازه گفت، زیرا نحوه بسته بندی و فاصله زمانی از رست دانه (بو دادن دانه) تا مصرف و دم آوری آن، باعث می شود محصول، دیگر آن تازگی اولیه خود را نداشته باشد. پس از خرید قهوه های بسته بندی، تا زمانی که بسته را باز نکردید قابلیت نگهداری آن وجود دارد اما به محض باز شدن درب آن، عطر و طعم قهوه به دلیل تماس با محیط بیرون و … با کاهش کیفیت تدریجی همراه است.

قهوه تازه عربیکا کنیا رست تیره، مناسب برای تهیه اسپرسو

قهوه های تازه:

در قهوه های تازه شما می توانید قهوه ای با رست تازه تهیه کنید برای مثال قهوه ای ۵ روز رست را تهیه می کنید این یعنی از زمان بو دادگی دانه های قهوه تا زمان خرید شما تنها ۵ روز فاصله افتاده است در نتیجه این قهوه از لحاظ عطر و طعم می تواند بهترین کیفیت را داشته باشد. عطر و طعم قهوه های تازه به حدی زیاد است که اگر کمی از آن را در کشو یا گوشه ای از خانه مخفی کنید، عطر آن در کل اتاق می پیچد!
استفاده از قهوه های تازه رست قهوه های تازه را حتما به میزان نیازتان تهیه کنید چون از زمان خرید، عطر دل نشین قهوه تازه رو به کاهش می رود

در قهوه های تازه به دلیل زمان کوتاه بین برشتگی قهوه و مصرف آن، به بسته بندی با روش های خاص (همراه با گاز)، نیازی نیست. اما چرا از قهوه تازه استفاده کنیم؟ نظرات و سوالات تان پیرامون قهوه تازه را کامنت کنید.
چرا از قهوه تازه استفاده کنیم؟ هووووم!

برای عده ای تازه بودن قهوه شان بسیار حائز اهمیت است به این معنی که دوست دارند یک فنجان اسپرسو، قهوه فرانسه یا … که میل می کنند، از دانه هایی با رست تازه (حداکثر برای چند روز قبل) باشد تا از طعم و عطر و تازگی آن لذت کامل را ببرند هم چنین عده ای مایل اند که از قهوه ای بدون افزودنی، اسانس، گازهایی برای حفظ عطر و طعم و … استفاده کنند. البته قهوه های بسته بندی از برندهای مطرحی چون لاواتزا، ایلی، استارباکس و … نیز طرفداران خودش را دارد.

قهوه دوستان عزیز اگر تمایل دارید این مطلب را دوستان تان هم مطالعه کنند از طریق شبکه های اجتماعی در انتهای مطلب، برای آن ها ارسال نمایید.
منبع: کافی استور

برای چه قهوه ی تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *