4.8/5 - (6 امتیاز)

ادرس کافه تهرون ویلا – شماره کافه تهرون

کافه تهرون آدرس:
خیابان کریمخان، خیابان ویلا (استاد نجات الهی)،کوچه خسرو، پلاک ۳۹
تلفن:
۰۲۱ ۸۸۹۰ ۶۸۱۳
خدمات/ویژگی ها:
کافه قهوه صبحانه چای فضای بیرون كافه باز كافه گردي رزرو تلفنی غذای خانگی
ساعات کاری:
شنبه تا جمعه ، ۸:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

کافه تهرون

کافه طهرون کجاست

زمانی که کافه تهرون در آغازین روزهای فعالیت خود در باغ نگارستان شربت‌های خوشگوار با عرقیجات گیاهی سرو می‌کرد کمتر کافه یا حتی شربتخانه را می‌توانستید بیابید که این ترکیب ها را با این ظاهر دلربا برای شما سرو کند. بی شک بخش زیادی از معروفیت کافه تهرون مربوط به ظاهر جذاب شربت ها با رنگ‌های طبیعی زنده و سرحال بود که تقریبا اکثر میهمانان را مجبور می‌کرد تا از سفارشات خود عکس بی اندازند.

در اینجا هر روز یک غذای روز سرو می‌شود. غذاهایی مانند عدس پلو، لوبیا پلو و … . در کل غذاهایی که در هر جایی یافت نمی‌شوند، غذاهایی خوشمزه و با عطر طعم خانگی. یکی از بخش های ویژه منو این کافه خاص بخش کیک و تارت و شیرینی هست. تمام موارد فوق در شیرینی پز خانه این کافه که در گوشه حیات آن قرار دارد تهیه می‌شود که اکثر آن‌ها دستور تهیه خاص و ویژه‌ای دارند که تنها در این کافه سرو می‌شود. بعنوان مثال تارت هل و گلاب، تارتی که مشتریان پروپاقرصی دارد که همواره پیگیر و جویای احوال این شیرینی بسیار خوشمزه هستند.

اسامی و آیتم هایی که در منوی کافه تهرون مشاهده می کنید بسیار ساده و آشنا هستند و ممکن است که فکر کنید جذابیتی برای شما نخواهند داشت. اما هنگامی که غذا برای شما سرو می‌شود و یا غذایی برای میز کناریتان می‌آید از عطر بوی غذا گرفته تا چیدمان و دورچین غذا به گونه‌ای است که شما را شگفت زده خواهد کرد.

در کل هر غذای ایده آلی باید ۵ حس از حواس اصلی ما را ارضا کند. بدون تردید غذاها و نوشیدنی‌های کافه تهرون چشمان شما را سیر خواهد کرد. البته اکثر مشتریان بعد از صرف یک وعده غذایی هم چشمشان سیر می‌شود هم دلشان.

 

 

کافه تهرون ویلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *