3.9/5 - (8 امتیاز)

نانوپرسو اسپرسویاز افسانه ای

یک اسپرسوساز افسانه‌ای که با خلاقیت بسیار طراحی و ساخته شده است. نسلی جدید از اسپرسوساز‌های همراه ، بسیار خارق العاده و شیک و مدرن و به همان اندازه قدرتمند که در عکس مشخص است. این محصول با ویژگی‌های منحصر به فرد و جدید خود باعث تهیه قهوه مورد علاقه شما خواهد شد. نانوپرسو یکی از بهترین دستگاههای اسپرسوساز همراه است.
با طراحی و ساخت یک سیستم پمپ جدید ، نانوپرسو با استفاده از قدرت دست شما می‌تواند به فشار ۱۸ بار در طول فرایند عصره گیری دست یابد و با این اعمال فشار بهترین قهوه را برای شما تهیه نماید. بر اساس ادعای شرکت واواکو ، قهوه تهیه شده توسط این دستگاه بهتر از بسیاری از دستگاه های خانگی خواهد بود .
دستیابی به بهترین شات اسپرسو به عوامل بسیاری بستگی دارد . نانو پرسو با ساختی بسیار ساده و کارآمد این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید در هر بار استفاده ، اسپرسویی با کرمای عالی و غلظت مناسب به دست آورید.
نانوپرسو به خوبی با پودر قهوه نرم آسیاب شده و سخت تمپ شده سازگار است. نحوه‌ی آماده سازی و استفاده از نانوپرسو بسیار آسان است. نانوپرسو حدودا ۱۵ درصد انرژی کمتری نسبت به نمونه‌های قبلی نظیر مینی پرسو لازم دارد.

اندازه ای کوچک تر
طراحی نانوپرسو به گونه‌ایست که نسبت به مینی پرسو اندازه‌ای کوچکتر دارد که موجب سهولت در حمل و نگه داری می‌شود . همچنین این محصول تنها ۳۳۶ گرم وزن دارد و این به معنایی سبکی بسیار زیاد است.

گنجایش مخزن آب بیشتر:

مخزن آب نانو پرسو می‌تواند مقدار ۸۰ میلی‌لیتر را در خود جای دهد که به وسلیه‌ی فنجان قابل جداشدن ، احاطه شده است. هردو از جنسی ساخته شده اند که دستان شما را در برابر حرارت حفاظت نمایند.

طراحی جدید پورتافیلتر:

بعد از هر باراستفاده از نانو پرسو شما می‌تواندی برای تمیز کردن بیشتر و عمیق‌تر ، بخش‌های پورتافیلتر قابل جدا شدن هستند .

کیف محافظ نانو پرسو:

کیف نانوپرسو از جنس EVA بادوام و لایه داخلی آن از پارچه نرم ساخته شده و به گونه‌ ایست که دقیقا نانوپرسو در آن جای میگیرد که درصد محافظت را بیشتر خواهد کرد.

خصوصیات ظاهری نانوپرسو:

ابعاد این دستگاه شامل ۱۵۶ میلی‌متر طول ، ۷۱ میلی‌متر عرض و ۶۲ میلی‌متر عمق است . وزن این دستگاه ۳۳۶ گرم و گنجایش مخزن آب ۸۰ میلی‌لیتر است. ظرفیت پودر قهوه‌ای که در سبد نانوپرسو جای میگیرد حدود ۸ گرم است.
۱۸ بار فشار پمپ این دستگاه بوده و محتویات جعبه آن شامل نانو پرسو ، کیف محافظ ، فرچه تمیزکاری ، دفترچه راهنما به چندین زبان.
همچنین قابلیت استفاده از کپسول نسپرسو را نیز دارد. کیت کپسول نانو پرسو این امکان را به شما دوست داران قهوه می‌دهد تا از کپسول‌های کوچک نسپرسو استفاده نمایید . همانطور که میدانید مزیت استفاده از کپسول نسپرسو علاوه بر کیفیت قهوه داخل آن ، باعث سرعت و تمیزی در تهیه قهوه می شود.
نانوپرسو قابلیت تهیه چندین قهوه مانند رسترتو ، اسپرسو تک شات ، داپیو ، کافه لینگو و قهوه دم سرد را دارد.

منبع:قهوه ایلیا

نانوپرسو اسپرسویاز افسانه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *