4.7/5 - (12 امتیاز)

اسپرسو ساز برای کافه

در این مقاله میخواهیم انواع اسپرسو ساز های صنعتی
و اسپرسو ساز برای کافه را به شما معرفی کنیم
جهت خرید با ۰۹۱۲۰۸۹۷۵۰۵ تماس حاصل بفرمایید

اسپرسو ساز صنعتی

کدام برند اسپرسو ساز را بخریم

دستگاه اسپرسو ساز لاسپازیاله (Laspaziale)

قطعا در بین تمامی مدل های معرفی شده لاسپازیاله از نظر ما از همگی قدرتمند تر و مناسب است. مدل S2 یک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی دو گروپ است که جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. دارای یک خروجی آب داغ و دو خروجی بخار است، ظرفیت بویلر ۱۰ لیتری دارد و با توان ۳۶۰۰ وات کار می کند. این دستگاه با وزن ۶۵ کیلوگرم و ابعاد ۵۲ در ۵۳ در ۷۰ ابعادی مناسب در مقایسه با سایر اسپرسو ساز ها دارد. از دیگر ویژگی های این اسپرسو ساز به پرتافیلتر ۵۳ میلیمتری، سیستم گرمایش الکتریکی، پمپ گردشی، کنترل هشدار ایرادات دستگاه، پر کننده اتوماتیک مخزن، نشانگر سنجش فشار برای مخزن آب و کنترل فشار پمپ می توان اشاره کرد.

دستگاه اسپرسو ساز بیزرا (BEZZERA)

اسپرسو ساز دو گروپ بیزرا مدل ARCADIA DE TWO GR یک دستگاه حرفه ای صنعتی است که برای کافه های نسبتا شلوغ گزینه خوبی به شمار می رود. این دستگاه اسپرسو ساز دارای ظرفیت ۱۱ لیتر است و با توان ۳۰۰۰ وات بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. وزن این دستگاه در حدود ۶۰ کیلوگرم است. این اسپرسو ساز دارای ویژگی هایی از قبیل زیر است: کنترل گروپ ها توسط ترموستاپ جهت حفظ یک دمای ثابت حتی در هنگام استفاده حداکثری از دستگاه، دیگ بخار مسی، مبدل های حرارتی و سیستم مدار هیدرولیک که باعث می شود تا قهوه همواره با آب تازه دم آوری شود، سیستم ایمنی مضاعف توسط ترموستات و شیر اطمینان.

دستگاه اسپرسو ساز بیزرا دارای محفضه کار گسترده ای است به این معنی که برای مثال حتی از لیوان هایی با ارتفاع ۱۴ سانتی متر نیز در زیر نازل خروجی می توان استفاده کرد. این دستگاه قابلیت تنظیم با نرم افزار را دارد به این ترتیب شما می توانید با وارد کردن مشخصات دلخواه خود، ترکیب قهوه منحصر به فردی را تهیه کنید.

راهنمای خرید اسپرسو ساز

دستگاه اسپرسو ساز رویال (ROYAL)

یکی از دستگاه های اسپرسو ساز اتوماتیک با نام ROYAL TECNICA 2GR که قابل استفاده در کافه ها است، در نوع دو گروپ بوده و ساخت ایتالیا است. این دستگاه با توان ۴۷۰۰ وات کار می کند و گنجایش بویلر آن ۱۴ لیتر است. بدنه آن از استیل و در قسمت هایی از پلاستیک مقاوم نیز استفاده شده است. این دستگاه دارای یک لوله خروجی آب، دو لوله بخار و پمپ داخلی است. وزن این دستگاه اسپرسو ساز ۷۰ کیلوگرم و ابعاد آن ۵۷ در ۵۳ در ۷۹ سانتی متر است.

دستگاه اسپرسو ساز جیمبالی (Cimbali)

مدل M27 RE یکی از مدل های دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی جیمبالی است که در این بخش به معرفی آن می پردازیم. این دستگاه با توانی بین ۴۲۵۰ تا ۵۰۰۰ وات کار می کند، ظرفیت بویلر آن ۱۱ لیتر است، وزن خالص دستگاه در حدود ۶۰ کیلوگرم و از نوع دو گروپ است. این اسپرسو ساز دارای یک عدد نازل آب داغ و دو عدد نازل بخار است. نوع عملکرد این مدل دستگاه اسپرسو ساز اتوماتیک/ نیمه اتوماتیک بوده و برای کافه های کوچک که خیلی شلوغ نیستند مناسب است.

مدل دیگری از محصولات برند جیمبالی M39 است که با توان ۴۲۰۰ تا ۵۰۰۰ وات کارکردی اتوماتیک دارد. این دستگاه با گنجایش بویلر ۱۰ لیتر، دو لوله بخار و یک لوله آب داغ عملکردی عالی از خود نشان می دهد. این مدل اسپرسو ساز جیمبالی از بدنه فولاد ساخته شده و وزنی در حدود ۱۰۵ کیلوگرم دارد. این دستگاه اسپرسو ساز دارای قابلیت قابلیت TURBOSTEAM milk4 cold Touch است که می تواند فوم شیر بسیار با کیفیت و عالی را برای اسپرسو آماده کند. این دستگاه قابلیت تولید ۴ نوع فوم شیر نظیر شیر گرم بدون کف، با کف کم، فوم استاندارد و مقدار زیادی فوم را دارد.

چه اسپرسو سازی بخریم بهتر است

دستگاه اسپرسو ساز سیمونلی (Simonelli)

اسپرسو ساز سیمونلی مدل اورلیا یک دستگاه دو گروپ بوده که به تکنولوژوی T3 مجهز شده است. این تکنولوژی با کنترل سه بعدی دمای جوش کمک می کند تا دمای مخزن با دقت بسیار بالایی کنترل شده و سه حالت مختلف جوش برای کاربر تعریف شود. این دستگاه دقت بسیار بالایی دارد و زیبایی ظاهری آن چشم نواز است. توان این دستگاه ۵۲۰۰ وات است، ظرفیت بویلر آن ۱۷ لیتر، ۴ عدد نازل بخار و ۲ عدد نازل آب جوش دارد.

این دستگاه اسپرسو ساز دارای سینی چکه گیر، قابلیت تهیه کف شیر با میزان دلخواه، دارای فشار بخار بسیار قوی، صفحه گرم نگهدارند فنجان و فاقد آسیاب قهوه است. سیستم نظافت خودکار این دستگاه کمک می کند تا برای تمیز کردن هر گروپ هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. وزن این دستگاه در حدود ۷۸ کیلوگرم است و یک دستگاه اسپرسو ساز عالی برای کافه ها به شمار می رود.

اسپرسو ساز تک گروپ یا دو گروپ: دابل گروپ یا دو گروپ به این معناست که دو نفر همزمان می توانند با دستگاه کار کنند. این آپشن برای کافه های بزرگ و شلوغ مناسب است. اسپرسو ساز های سه گروپ هم وجود دارد که در کافه های خیلی شلوغ استفاده می شود. اما اگر کافه کوچک و خلوتی دارید همان اسپرسو ساز تک گروپ برای تان کافی است. همچنین قیمت تک گروپ ارزان تر است.
جنس بدنه اسپرسو ساز: دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی چون با حجم بالای مواد و آب جوش سر و کار دارند باید از جنسی ساخته شوند که مقاومت کافی را در برابر این حجم از حرارت داشته باشد. بنابراین استیل مناسب ترین متریال برای بدنه اسپرسو ساز صنعتی است

چه اسپرسو سازی بخریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *