3/5 - (1 امتیاز)

اسیاب n600

اسیاب قهوه n600 امروز میخواهیم نگاهی به اسیاب پرطرفدار n600 داشته باشیم که از نظر مالی

انتخاب اقتصادی است

مشخصات اسیاب قهوه n600

وزن
۳۶۰۰ گرم
اندازه
۲۵۰x145x370 میلی‌متر
جنس تیغه
استیل ضد زنگ

آسیاب برقی n600

این آسیاب وزنی در حدود ۳٫۶ کیلوگرم دارد و ابعاد آن با ۲۵۰x145x370 میلی‌متر برابر است. یک آسیباب قهوه حرفه‌ای برای کافی شاپ و خانه می‌تواند مفید باشد. تیغه‌های این آسیاب استیل است. جنس تیغه و نوع موتور آن بسیار قوی برای کارکرد طولانی مدت خواهد بود.این دستگاه بسیار زیبا و باکیفیت است. این دستگاه حجم زیادی ندارد ولی قابلیت عملکردی آن بسیار بالاست

اسیاب قهوه n600

– گنجایش ۲۵۰ گرم
– مناسب کافی شاپ‌ها و کاربرد خانگی
– دارای ۸ درجه مختلف نرمی و زبری پودر قهوه
– دارای دو عدد فیوز اضافه
– مخزن استیل برای جمع‌آوری پودر قهوه
– قدرت موتور ۰٫۲۵ کیلووات (۰٫۳۳ اسب بخار)
– در چهار رنگ مشکی، سفید، زرد و زرشکی

تنظیمات اسیاب قهوه

برای اینکه متوجه شویم دستگاه ریگلاژ است یا خیر دستگاه را روشن می‌کنیم و درجه آن را بر روی عدد یک ( ۱ ) می‌گذاریم. اگر صدای دستگاه غیرعادی بود ( صدایی شبیه به خش خش یا کشیده شدن دو جسم سخت به یکدیگر ) به طور حتم دستگاه ریگلاژ نشده است. حال اگر دستگاه هیچ صدای غیرعادی نداشت، در همان حالتی که درجه بر روی عدد یک ( ۱ ) است مقداری قهوه داخل دستگاه می‌ریزیم. اگر میزان آسیاب دستگاه بسیار درشت‌تر ازنمک و یا شکر بود نیز دستگاه به ریگلاژ نیاز دارد.

ابتدا دستگاه را خاموش کرده و با استفاده از پیچ گوشتی صفحه نقره‌ای رنگ تنظیم درجات را باز نمائید.

با باز کردن صفحه نقره‌ای رنگ، قسمت چرخ دنده‌ای شکل به رنگ مشکی نمایان می‌شود.

اسیاب n600

رگلاژ اسیاب قهوه n600

طبق نکته دوم، اگر دستگاه صدای غیر عادی می‌دهد، در حالی که آسیاب روشن است، چرخ دنده مشکی رنگ را در خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید و این کار را تا جایی انجام دهید تا صدای غیر عادی آن به گوش نرسد. دقت داشته باشید معمولا فاصله‌ی بین ریگلاژ شدن دستگاه و صدای غیر عادی یک نیم درجه است پس سعی کنید از میزان لازم فراتر نروید. پس در نتیجه چرخ دنده را دقیقا جایی که صدا قطع می‌شود نگه دارید و آن نقطه را بر روی عدد یک ( ۱ ) قرار دهید . سپس به کمک پیچ گوشتی پیچ باز شده را ببندید.

اما اگر طبق نکته دوم، دستگاه هیچ صدای غیر عادی نداد و قهوه‌ها را با اندازه نامناسب آسیاب می‌کند، بعد از باز کردن قسمت نقره‌ای رنگ، باید چرخ دنده مشکی را ( در حالی که دستگاه روشن است ) در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا به صدای غیر عادی دستگاه برسیم و سپس مانند بالا وضعیت مناسب چرخ دنده را در جایی که تنها یک نیم درجه با صدای غیر عادی دستگاه فاصله دارد تنظیم نماییم.

آسیاب قهوه n600

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *