4/5 - (1 امتیاز)

معرفی برترین برندهای قهوه بر اساس آمار سایت رنکینگ جهانی

امروزه قهوه به یکی از تجارت های بزرگ در سراسر جهان تبدیل شده است و کارخانه جات و برند‌های قهوه بسیاری برای تولید و ارائه این نوشیدنی مفید به مردم به وجود آمده است.ما در این مطلب شما را با برخی از این کارخانه جات که به جایی فراتر از تجارت قهوه یعنی محبوبیت عمومی در جهان دست یافته اند و دز دسته‌ی برترین برند‌های قهوه قرار گرفته‌اند آشنا می‌کنیم.با قهوه ایلیا همراه باشید.

برترین برندهای قهوه بر اساس آمار سایت رنکینگ جهانی

۱٫ Eight O’Clock coffee
شرکت A&P در سال ۱۸۵۹ تاسیس شد.طی یک بررسی که از طرف این شرکت در سال ۱۹۱۹ انجام شد مشخص شد محبوبترین زمان نوشیدن قهوه ۸ صبح و ۸ شب است و به همین دلیل آنها نام تجاری قهوه ساعت ۸ را برای تولیدات خود انتخاب کردند.در سال ۱۹۳۳ اولین بیلبورد آنها در میدان تایمز به شکل یک فنجان شبیه ساعت ۸ که بخار از آن بیرون می آمد بر پا شد که بسیار جذاب بود.در سایت رنکینگ جهانی ( www.Ranker.com ) قهوه ساعت ۸ دارای رتبه ی برتر در بین تمامی برندهای قهوه در جهان است.

۲٫ GEVALIA CAFFE
جوالیا کافه در سال ۱۸۵۳ در سوئد توسط شرکت بازرگانی ویکتور تئودور تاسیس شد و بعد از ۱۲۰ سال در سال ۱۹۷۱ به شرکت مواد غذایی سلف موندلیز فروخته شد.بیشتر قهوه جوالیا در دانمارک و سوئد فروخته می شود و بسیاری از آن به آمریکا صادر می شود.این شرکت اکنون دارای رنکینگ ۲ در بین برندهای قهوه جهان است.
معرفی برترین برندهای قهوه بر اساس آمار سایت رنکینگ جهانی
۳٫ Dunkin’ Donuts
این نام تجاری در سال ۱۹۵۰ در کوئینسی، ماساچوست توسط ویلیام روزنبرگ تاسیس شد. دفتر اصلی آن در حال حاضر در کانتون، ماساچوست واقع است.این برند یکی از مکان های زنجیره ای برای نوشیدن قهوه و خوردن صبحانه است که تخصص خاصی در درست کردن پیراشکی دارد.این شرکت دارای رتبه ی ۳ برندهای قهوه جهان است.

۴٫ Folgers coffee
شرکت قهوه فولجرز در سال ۱۸۵۰ توسط جیمز فولجرز در شهر های سان فرانسیسکو و کالیفرنیا تاسیس شد.فولجرز کافی بزرگترین برند قهوه بسته بندی در ایالات متحده است و کارخانه ی فولجرز یکی از بزرگترین کارخانه های فرآوری قهوه در جهان است.این کارخانه هر ساله ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تن قهوه را وارد کرده و آن را فرآوری می کند.روزانه ۷۵ میلیون فنجان قهوه فولجرز در ایالات متحده و کانادا مصرف می شود.فروش خالص سالانه این شرکت ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار است و در رتبه ی ۴ برندهای قهوه جهان قرار دارد.

۵٫ Seattle’s Best Coffee
این شرکت در سال ۱۹۶۹ توسط برادران استوارت تاسیس شد.آنها با ترکیب قهوه با بستنی توانستند به محبوبیت برسند.این شرکت در سال ۲۰۰۳ توسط یکی از غول های دنیای قهوه یعنی استارباکس خریداری شد و اکنون در ۲۰ کشور دنیا دارای شعبه است و در جهان قهوه در رتبه ی پنجم برترین برندهای قهوه قرار دارد.
معرفی برترین برندهای قهوه بر اساس آمار سایت رنکینگ جهانی
۶٫ peet’s coffee
شرکت پیتس توسط یک هلندی به نام آلفرد پیت در سال ۱۹۲۰ در بریکلی کالیفرنیا تاسیس شد.آلفرد با تاسیس اولین مغازه و ارائه ی قهوه و چای و گاهی ترکیب این ۲ نوشیدنی به محبوبیت رسید و کافه های او محل اجتماع افراد بسیاری است و این شرکت دارای درآمد بسیار زیادی است و رتبه ی ۶ برترین برندهای قهوه در جهان را داراست.

۷٫ illy coffee
شرکت قهوه ایلی توسط فرانچسکو ایلی در سال ۱۹۳۳ تاسیس شد و توسط پسر او ارنستو ایلی گسترش پیدا کرد و امروزه نیز توسط آندریا ایلی رهبری می شود.این شرکت دارای بیش از ۸۰۰ کارمند با در آمدی حدود ۳۶۱ میلیون یورو در سال است.ایلی ۲ نوع رست قهوه یعنی مدیوم و دارک و قهوه ی بدون کافئین و قهوه ی مونو عربیکا که شامل قهوه های کشور های برزیل، گواتمالا، اتیوپی، کلمبیا، کاستاریکا، و هند است را تولید می کند.این شرکت دارای رتبه ی ۷ برترین برندهای قهوه جهان است.

۸٫ Community Coffee
کمونیتی کافی یک مجموعه رست و پخش قهوه در باتون روژ، لوئیزیانا، ایالات متحده استکه در سال ۱۹۱۹ تاسیس شده است.در سال ۲۰۰۵ آنها بزرگترین برند در ایالات متحده بودند و کنترل ۵۲ درصد از بازار در لوئیزیانا جنوبی و ۷۲ ٪ در باتون روژ را در اختیار داشند و با به کارگیری ۸۵۰ نفر در در سراسر بازار در جنوب شرقی ایالات متحده شبکه ی توزیع موفقی را داراست.این شرکت در رتبه ی ۸ برترین برندهای قهوه جهان قرار دارد.

۹٫ starbucks coffee
شرکت قهوه استارباکس در سال ۱۹۷۱ توسط ۳ شریک تاسیس شد.این شرکت بزرگترین شرکت تولید و فروش زنجیره ای قهوه با ۲۲۵۵۱ فروشگاه در ۶۹ کشور جهان از جمله ۱۲۷۳۹ در ایالات متحده، ۱۸۶۸ در چین، ۱۳۹۵ در کانادا، ۱۱۱۷ در ژاپن و ۸۳۰ در انگلستان است .شما در فروشگاه های استارباکس می توانید یک صبحانه لذیذ همراه با قهوه میل کنید و به صورت کلی و خرده فروشی خرید کنید.
معرفی برترین برندهای قهوه بر اساس آمار سایت رنکینگ جهانی
۱۰٫ Caribou Coffee
Caribou Coffee که در زبان فارسی به معنی قهوه گوزن کانادایی است در سال ۱۹۹۰ توسط یک زن و شوهر تازه ازدواج کرده به نام های جان و کیم پاکت تاسیس شد.آنها پس از بدست آوردن مقداری پول اولین فروشگاه اینترنتی قهوه خود را تاسیس کردند و اکنون دارای ۴۱۹ مکان در ۱۶ ایالت آمریکا و کلمبیا هستند و پس از استارباکس بیشترین شعبه را در ایالت متحده دارد.

منبع:قهوه ایلیا

معرفی برترین برندهای قهوه بر اساس آمار سایت رنکینگ جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *